Od ponad dekady zbieram materiały i tworzę metody nauki języka angielskiego.
Pomagam swoim uczniom patrzeć na ten dość oklepany temat z zupełnie innej perspektywy.
Poniżej lista kilku losowych tematów (jest ich znacznie więcej) z którymi chciałbym się podzielić na moich warsztatach z szerszą publicznością.
Czym jest poziom językowy?
Jak się mierzyć?
Co leży u podstaw?
Umiejętności, czyli trzymanie formy.
Ciężka praca substytutem wyobraźni?
Językowe KPI.
Forma a znaczenie.
Mapowanie znaczeń, nie nauka słówek.
Efekt kuli śnieżnej.
Podstawowa jednostka językowa to nie słowo.
Gramatyka preskryptywna vs deskryptywna.
Wielka czwórka gramatyczna.
Mentalność osła.
Pomiędzy inputem a outputem.
Słyszysz to co znasz, albo mniej.
Gramatyka to nie opis rzeczywistości, czyli kognitywnie.
Mistrzostwo small talku.
Strategie poprawy wymowy.
Od słowa do czynu.
Idealne zdanie, czyli jak pisać.
Czy fiszki są martwe?
Czas reakcji wyznacznikiem sukcesu.
Iluzja kompetencji.