PLAY ME!

Od ponad dekady zbieram materiały i tworzę metody nauki języka angielskiego.
Pomagam swoim uczniom patrzeć na ten dość oklepany temat z zupełnie innej perspektywy.
Poniżej lista kilku losowych tematów (jest ich znacznie więcej) z którymi chciałbym się podzielić na moich warsztatach z szerszą publicznością.

Czym jest poziom językowy?
Jak się mierzyć?
Co leży u podstaw?
Umiejętności, czyli trzymanie formy.
Ciężka praca substytutem wyobraźni?
Językowe KPI.
Forma a znaczenie.
Mapowanie znaczeń, nie nauka słówek.
Efekt kuli śnieżnej.
Podstawowa jednostka językowa to nie słowo.
Gramatyka preskryptywna vs deskryptywna.

Wielka czwórka gramatyczna.
Mentalność osła.
Pomiędzy inputem a outputem.
Słyszysz to co znasz, albo mniej.
Gramatyka to nie opis rzeczywistości, czyli kognitywnie.
Mistrzostwo small talku.
Strategie poprawy wymowy.
Od słowa do czynu.
Idealne zdanie, czyli jak pisać.
Czy fiszki są martwe?
Czas reakcji wyznacznikiem sukcesu.
Iluzja kompetencji.

WHAT LEVEL?

PLAY ME!

To w jaki sposób patrzymy na siebie wynika z tego przez jakie filtry patrzymy. Klasyczne podejście poziomowania A1-C2 jest faktycznie dość sprytne i pożyteczne dla instytucji edukacyjnych do organizacji pracy, ale dość nietrafne jeśli chodzi o szczerą ocenę swoich umiejętności. Posłuchajcie dlaczego…

WHERE ARE YOU?

PLAY ME!

Na kole widać nieco więcej. W tym nagraniu nie powiedziałem zbyt wiele, ale mam nadzieję, że wystarczyło, żeby skłonić Cię do zgłoszenia się na Warsztaty lub indywidualne spotkanie ze mną.

HOME-MADE APPS

Jeszcze na koniec kilka linków dla Ciebie, które pomogą Ci, mam nadzieję, zobaczyć jak sporo jeszcze jest pracy nad Twoim angielskim. Są to na razie tylko wersje demonstracyjne tych aplikacji, ale na Warsztatach powiem jak z nich zrobić najlepszy użytek i podam Wam mnóstwo innych materiałów i sposobów na naukę.

CU SOON!